„Квят” стартира кампания за безопасно шофиране с очила

Общи 06 юли 2011 | Speed-Press.com A- A+ 6665 посещения | без коментари

Вчера с пресконференция в БТА беше обявен стартът на кампанията за безопасно шофиране с очила, чийто инициатор е българската марка очила „Квят”. Кампанията се реализира с официалната подкрепа на Главна дирекция „Охранителна полиция” и има информационен характер.
Всички участници в пресконференцията бяха единодушни в това, че лошата видимост е съществен проблем за всеки шофьор, а доброто зрение и/или правилно коригираното зрение е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране.
По време на пресконференцията бяха показани и очила от последната колекция на „Квят”. Павел Цветков, управител на българската марка, даде подробни разяснения при показването им. Дебелите дръжки, например, пречат на периферното зрение на шофьорите; слънчевите очила могат да бъдат с диоптър и при тях много подходящи са преливащите се стъкла. Периодът на кампанията за безопасно шофиране с очила обхваща месеците юли, август и септември – време на активни пътувания и натоварено движение по пътищата на България. Кампанията предвижда непредставително проучване по темата за шофирането с очила. Специална анкета ще може да попълни всеки, който желае, както в сайта на “Квят” www.kwiat-bg.com, така и в оптики в цялата страна.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте